miercuri, 21 aprilie 2010

Tu ce ai facut azi pentru tine?

Lauda-te și noi te vom aprecia pentru asta.

Ai mâncat sănătos? Ai făcut sport? Ai renunțat la porția zilnica de ciocolata? Ai rărit țigările? Ai făcut 3 flotări în plus fata de cațe făceai înainte?
Spune-ne și noua. Vrem sa te felicitam!

Oamenii sunt mult mai motivați atunci când munca le este apreciata. Un compliment, o incurajare, o vorba buna nu strica niciodată!


O zi buna, 
Bisoux

PS: Ceea ce ai făcut azi nu trebuie sa fie legat neapărat de nutriție și sport atâta timp cât aduce ceva nou și benefic vieții tale.

6 comentarii:

proof spunea...

n-am mai pus tigara in gura din 2.03.2010
:D

Alexandra G. spunea...

@proof: Iiiiiiiiiiiiii, felicitarile mele! >:D< :* :* Tine-o tot asa!

Liana spunea...

am alergat jumatate de ora. felicita-ma si fa-mi si un masaj:))) puup

Alexandra G. spunea...

@Liana: Felicitari, amiga! Vino sa-ti fac masaj :)) :*:* miss u

Ramina spunea...

Ce am facut astazi .. am facut cateva persoane sa ambeasca, i-am acordat mai multa atentie pisicii care si-a facut culcus la mine pe scara, am zambit, fara motiv, tot timpul .. si mi-am propus sa descopar cate un lucru nou zilnic

Alexandra G. spunea...

@Ramina: Bine ai venit pe blog. Foarte frumos tot ce mi-ai scris. Iti doresc mult succes. Sa ne spui si noua ce lucruri noi ai descoperit, poate ne dai vreo idee. Te-am pupat