luni, 26 aprilie 2010

Nu mananca in fata televizorului

Il iubesc pe Dr.Oz. Il iubesc pe Dr.Oz. Deși am prins 2 minute din emisiunea lui, mi-am amintit una din regulile de aur ale mâncatului sănătos. 

Evita gustările când stai în fata televizorului. Știu, știu, este foarte greu. Vezi diferite personaje mâncând și parca ai lua și tu o bucățică de cioco, o lingura de înghețată etc.. 

Nu lua micul dejun, prânzul sau cina holbându-te la nu știu ce film, documentar, știri și lista poate continua. 
O prietena îmi spunea acum doi ani "Am renunțat sa mai mănânc în fata televizorului. Altfel  intra mâncarea atunci când nu mai vezi cum X a împușcat-o pe Y. " La început recunosc ca am ras, tipa având și un stil foarte comic de a spune lucrurile. Dupa ce am reflectat asupra deciziei pe care o luase am zis "Bai, câtă dreptate ai !!! "

Atunci când mănânci în fata televizorului începi sa nu-ți mai dai seama ce și cât ai mâncat. La sfârșit nu te simți hrănit ci doar "full". 

Cu drag,
Bisoux

Un comentariu:

Iulia spunea...

Asa e. Acum ca stau bine sa ma gandesc, am acelasi feeling :D