duminică, 11 aprilie 2010

Cum? Cand? Cat?

Am fost întrebată de unul dintre cititorii mei de ce noi femeile folosim atâtea creme? "Crema de zi, crema de noapte, crema de după-amiază, nu le vad sensul, sunt prea multe" 

Nu sunt un as în domeniul cremelor, dar i-am explicat atât cât m-am priceput ca tine de bunul simt sa ai cel puțin o crema de zi și una de seara (asta pentru ten). Uscarea tenului, apariția coșurilor, îmbătrânirea prematura și altele țin foarte mult de factorii externi. O femeie delicata și îngrijită are mai multe de câștigat decât cineva cu un aspect dezordonat, încrederea în sine, admirația celor din jur, amabilitatea lor. Toate astea ajuta și pot fi câștigate doar cu ajutorul lucruri care țin de bunul simt.

Sa nu mai pomenim de faptul ca unii bărbați au mai multe creme în dulăpior decât femeile.
In fine, după lungi discuții, acesta s-a hotărât sa-și achiziționeze o crema din gamele dedicate bărbaților.

Care este limita din punctul vostru de vedere? Când începe sa vi se para totul prea mult? Cate creme aveți și câte folosiți cu adevărat? Zilnic sau săptămânal?
Sper sa-mi răspundă și domnii la aceste întrebări.


O săptămână însorită,
Bisoux


PS: Îmi cer scuze dacă vor fi perioade în care nu voi scrie, dar am foarte multe de făcut și de învățat. Nu vreau sa las școala pe locul 2. Sunt sigura ca ma înțelegeți.

4 comentarii:

Anonim spunea...

buna!am22ani si folosesc o crema de ochi hidratanta,respectiv crema de zi din aceeasi gama-AVENE!deocamdata imi plac tare mult,cand ma plictisesc si simt k nu mai dau rezultate o sa ma orientez spre altceva..crema de noapte mi-a fost recomandata undeva pe la27ani minim,desi ma tenteaza tare avand un ten uscat,dar ink nu am gasit o crema de noapte fara actiune impotriva ridurilor,care la mine nu e cazul..Sotiorul meu are3creme in dulapior si chiar le foloseste constiincios:clasica nivea albastra suuuuper hidratanta-in cutia de tabla:))-scuze exprimarea,si crema de ochi,respectic de fata cu efect de lifting de la Vichy..

ANYWAYYYYYYYYYY,ARATI MINUNAT!!!!!!!:) o saptamana cat mai frumy iti doresc..xoxo

Alexandra G. spunea...

@Raluka: Bine ai venit pe blog! Multumesc frumos pentru compliment, acelasi lucru pot spune si despre tine! :*:* Esti o dragutza! Eu folosesc crema de noapte de vreo 2 ani, dar habar nu aveam ca nu trebuie sa o folosim pana la 27.
Stiam doar ca nevoile tenului pe timpul noptii difera de cele pe timpul zilei si cam asta face crema de noapte,calmeaza, hidrateaza etc.
Si eu am tenul foarte uscat si apa mi se pare ca il strange si il usuca si mai tare si d-asta folosesc crema la greu. Ciudat...

andrey spunea...

bai eu nu folosesc nici o crema :)) ... dar stiu pe unii(nu unele) care folosesc multe creme... poate dupa barbierit mi se face pielea de pe fata naspa si daca dau cu aftershave ma ustura..aici merge o crema..orice crema

proof spunea...

noi cei de aici nu folosim creme :D