miercuri, 7 aprilie 2010

Avem nevoie de motivare... dar si de recompensa

"Metoda" recompensei a funcționat cel mai bine în cazul meu. Când am reușit ceea ce mi-am propus m-am recompensat. Mi-am luat ceva frumos sau poate ceva ce-mi doream de mult. De fapt cam asta fac și la facultate. Când iau note mari, mă cinstesc. Va sfătuiesc să faceți la fel. Mai ales în cazul slăbitului. Puneți-va în gând să vă luați un anumit lucru dacă nu săriți peste nicio ședință de aerobic, dacă nu mâncați ciocolata toata luna, dacă ați slăbit un kg etc.. Nu mergeți la cumpărături numai când sunteți deprimate/deprimați pentru ca atunci chiar nu veți găsi nimic. Satisfacția este mult mai mare când va luați ceva ce vă place și vă pune în valoare.


O zi buna,
Bisoux

sursa foto: bellazon.com

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pavlov a facut ceva progrese in domeniul asta, intradevar e foarte functionala metoda, dar mai de efect ar fi daca te-ar recompensa cineva din afara ca sa zic asa. (Black)

Alexandra G. spunea...

@Anonim: Daca stam dupa altii nu rezolvam nimic... sunt de parere ca in viata asta numai pe tine te poti baza :) :P